Katalogas

Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.atirega.lt taisyklės

1.Sąvokos
1.1.Taisyklės – šios prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.atirega.lt taisyklės.
1.2.Pardavėjas – UAB “Atirega”, registracijos adresas Plento g. 3, Kairiai, LT-80114 Šiaulių r.
1.3.Parduotuvė – elektroninė parduotuvė www.atirega.lt
1.4.Pirkėjas – fizinis ar juridinis asmuo, Lietuvos Respublikos nustatyta tvarka turintis teisę savo vardu sudaryti sandorį bei asmenų įgalioti atstovus.
1.5.Asmens duomenys – Pirkėjo vardas, pavardė, prekių pristatymo adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas.  

2.Bendrosios nuostatos
2.1.Šios Taisyklės nustato Pardavėjo ir Pirkėjo, įsigyjant prekes Parduotuvėje, tarpusavio teises, pareigas ir pareigas, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo tvarką ir kitus su pirkimu – pardavimu Parduotuvėje susijusius klausimus.
2.2.Taisyklės tampa šalims privalomu dokumentu nuo to momento, kai Pirkėjas su jomis susipažįsta ir sutinka, pažymėdamas varnelę prie teiginio „Su elektroninės parduotuvės taisyklėmis susipažinau ir sutinku“.
2.3.Pirkėjui nesuteikiama galimybė pirkti Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir/ar su jomis nesutinka.
2.4.Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti ir/ar papildyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai ir/ar papildymai įsigalioja juos paskelbus Parduotuvėje.
2.5.Jei po Taisyklių papildymo ar pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi Parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su nauja Taisyklių redakcija.
2.6.Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad turi teisę pirkti prekes Parduotuvėje, ty atitinka Taisyklių 1.4. p. tikslas kriterijus.
2.7.Sutarti tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Parduotuvėje pristatoma prekių krepšelį, pasirenkama prekių Pirkimo forma, pasirenkama atsiskaitymo būdas, patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis bei paspaudžiamomis dalimis „Užsakyti“.
2.8.Visos tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos sutartys yra saugomos UAB “Atirega”.  

3.Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas
3.1.Prieš pirkdamas Parduotuvėje, Pirkėjas privalo atitinkamuose Pardavėjo atitinkamuose informacijos laukuose nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, prekių adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą), kurie turi būti prekėms pirkti, pristatyti ir mokėjimams vykdyti.
3.2.Pardavėjas turi teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė Pardavėjui, ir, būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai ir kiek tai būtina užsakymo įvykdymui, duomenų tvarkymui Pardavėjo veiklos planavimui ir. Pardavėjas taip pat turi teisę naudoti Pirkėjo asmens duomenis ir informacijos pateikimo Pirkėjo tikslais Pardavėjo veiklos ribose. Pirkėjo duomenys gali būti panaudoti informacijos siuntimui arba kitai internetinės parduotuvės veiklai tik gavus Pirkėjo sutikimą. Taisyklių 2.2. punkte nustatyta tvarka patvirtinta šio teisinio dokumento patvirtinimas dėl asmens duomenų panaudojimo Taisyklėse paskirto tikslumo.
3.3.Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodyta el. pašto adresu ir/arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
3.4. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis bei turi šias teises:
1. susipažinti su savo duomenimis bei reikalauti ištaisyti neteisingus, netikslius asmens duomenis;
2. bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina, kylančių iš pirkimo-pardavimo sutarties, įvykdymui arba Užsakymo įvykdymui;
3. reikalauti ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kad jo duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, išsiunčiant pranešimą el. paštu info@atirega.lt arba jį pateikus Pardavėjo buveinės adresu, 1.2. punkte.  

4.Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1.Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

5.Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
5.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjų tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
5.2.Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę paskelbti ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve.
5.3.Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti el. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5.4.Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs ne grynuosius pinigus, nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas nuo Užsakymo pateikimo momento.
5.5.Parduotuvės turi teisę pasirašyti pirkimo-pardavimo sutartį, jei sutartyje nurodytų prekių, taip pat, jei sutartis buvo sudaryta asmens, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis atsargomis reikia sudaryti sutartį.

6.Prekių užsakymas ir atsiskaitymo tvarka
6.1. El. neperkant Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
6.2.Pirkėjas, pastebėjęs užsakyme klaidą arba norėdamas užsisakyti anuliuoti, privalo nedelsdamas telefonu +370 699 95742 (darbo dienomis, nuo 8:00 iki 17:00) arba el. paštu info@atirega.lt (bet kuriuo metu).
6.3.Prekių kainos el. reikalauti ir pasakyti užsakyme nurodomos įskaitant PVM. Parduotuvė pasilieka teisę keisti prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams. Po nuotolinės sutarties sudarymo prekių kaina nekinta.
6.4.Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
1. Apmokėjimas internetu. Pasirinkus šį skaitymo už prekes būdą, apmokėjimas vyksta Mokėjimo incijav atsiimant (toliau sutartyje MIP), kurios operatorius yra UAB ,,OPAY solutions'',
2. Jeigu Pirkėjas nori, kad prekė būtų pristatyta į užsienį, jis turi parašyti dėl savo užsakymo į info@atirega.lt. Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, Pirkėjas gaus sugeneruotą išankstinį mokėjimo mokestį, pagal kurį pavedimą galima atlikti pagal sąskaitoje esančius rekvizitus. Pirkėjų apmokėjus pasirinktas prekes, į el. paštą yra išsiunčiama PVM sąskaita – faktūra.
6.5.MIP leidžia atsiskaityti už pasirinktas prekes šiais būdais:
1. atsiskaityti per AB SEB bankas, AB bankas „Swedbank“, Luminor Bank AB, AB Šiaulių bankas, AB „Citadele“ bankas, UAB „Medicinos bankas“ ir kt. elektroninės bankininkystės sistemos;

7.Prekių grąžinimas ir keitimas
7.1. Pirkėjai turi teisę nenurodę prekių prekių pirkimo ir pardavimo sutarties pranešę apie tai Pardavėjų raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
7.2. G grąžintą prekę ir įvertinimą jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Tačiau tuo atveju, kai Pirkėjas sumažina prekių vertę dėl veiksmų, nebūtų prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui, teisės įrangos nuotolinės sutarties jis nepraranda, tačiau jam dėl tokių prekių vertės sumažinimo tenka atsakomybė – Pirkėjo grąžinama prekių vertė, atskaičius nuostolius dėl prekių vertės sumažėjimo. .
7.3. Grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitos faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitos prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. 

Pirkinių krepšelis0

Krepšelis